SFO

I Ulfborg SFO er der tre mindre afdelinger:

• SFO 1 (Passeren), for børn fra 0. – 2. kl.
  • SFO 2 (Klubben), som er for børn i 3. – 4. kl.
  • Mormor, som er for børn med specifikke behov.

Ulfborg SFO, kendt som Passeren, er beliggende på Ulfborg Skole. Ulfborg SFO har egne lokaler, der er godt indrettede til at tilgodese børn fra 0. kl. - 4. kl.

Vi har ca. 100 børn fordelt i SFO 1 og SFO 2.

Desuden har vi børn, som har særlige vanskeligheder, der er visisteret fra Holstebro Kommune. Gruppen kaldes Mormor for de yngste og 12'eren for de ældste.

Det er muligt at købe en morgenplads, en eftermiddagsplads eller en heldagsplads.

En morgenplads er fra 6.15 - 7.50 på alle hverdag også i ferier. En eftermiddagsplads er i ferier fra 7.50 - 16.45 man-torsdag og kl. 15.45 om fredagen. På skoledage er det fra 13.05 - 16.45 mandag og torsdag, 13.55 - 16.45 tirsdag og onsdag samt 13.05 - 15.45 om fredagen.

Vi er praktikinstitution fra VIA Holstebro, hvor de studerende er i almen SFO. Desuden har vi elever fra PAU uddannelsen i Holstebro.

Pædagogisk grundlag

Mål- og indholdsbeskrivelse

I samarbejde med bestyrelsen og ansatte er der udarbejdet en mål- og indholdsbeskrivelse for SFO'en.

Læs mål- og indholdsbeskrivelsen